Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
El derbi balear entre el Fibwi Palma i el Sant Antoni va caure del costat dels mallorquins
En el primer duel balear del 2023 a Son Moix, el Fibwi Palma va aconseguir una victòria de prestigi davant un Bàsquet Sant Antoni molt minvat després de l’esforç de l’anterior derbi contra l’Hestia Menorca. El Palma, liderat una vegada més per Asier Zengotitabengoa, va arrencar el partit més encertat de cara a cistella, però la lesió de Rafa Garcia, l’encert des del triple al segon quart i la irrupció de Vinicius Da Silva prop de la cistella, va deixar els pitiüsos per davant al marcador al descans.
El tercer quart, marcat pel poc encert des del tir exterior i la polèmica arbitral, ho va deixar tot per decidir al darrer període amb 50 a 52. Mentre el Sant Antoni continuava negat des del triple amb un 1 de 13 al darrer quart… el Palma va trobar a la figura d’Ismael Tamba, amb 6 punts consecutius, el camí cap a la victòria.
72 a 65 per un Palma que escampa els fantasmes de Cap d’Any.
Hestia Menorca, líder
Per part seva, l’Hestia Menorca es va refer de la millor manera de la derrota contra el Sant Antoni. Els de Javi Zamora varen aconseguir una contundent victòria contra l’Alginet, equip de la part baixa de la classificació. Els de Javi Zamora guanyaren per 50 a 82 i tornen així al camí de la victòria. Amb aquest triomf es col·loquen líders del grup Est de la Leb Plata amb 13 victòries i 3 partits perduts.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals