Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
L'equip d'Iruña arriba castigat per les lesions, però amb un joc sense complexes; Oriol Pagès assumeix l'etiqueta de favorits, si els resultats ho confirmen
L’estrena de la lliga a la LEB Plata s’ha vist tacada per la suspensió de dos partits per mor de dos positius per la COVID-19. Sigui com sigui, no és el cas de l’Hestia Menorca, que anit (20 hores) debuta a la competició davant el Basket Navarra. 220 dies després, torna el bàsquet a Bintalfa. Això sí, per la normativa sanitària, avui només hi podran entrar mil aficionats.
La continuïtat és la senya d’identitat del tercer projecte de l’Hestia Menorca a la LEB Plata. Set integrants del curs anterior, dinamitat per la pandèmia del coronavirus, romanen a la plantilla que dirigirà Oriol Pagès per quarta temporada.
Víctor Moreno, Julio de Assis, Bruno Diatta i Menno Dijkstra, els quatre amb experiència al bàsquet espanyol, completen la nòmina de jugadors. Múscul i talent, amb l’objectiu de donar un salt de qualitat al joc menorquí.
Els resultats de la pretemporada han estat significatius, amb dues victòries davant equips de la LEB Or, el Granada i el Palma. El club assumeix amb normalitat l’etiqueta de ser un dels favorits a l’ascens, però des de la prudència.
El Basket Navarra, el primer rival, arriba a l’illa castigat per les lesions, amb només sis jugadors en bones condicions físiques, però també sense complexes ni pressió. El control del rebot i del ritme del partit seran unes de les claus per aconseguir el primer triomf de la temporada.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat