Ha mort Xisco Quesada, el jove mallorquí que va commoure les xarxes mostrant el seu dia a dia amb el càncer
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Amb vint-i-un anys i 2,08 d'alçada aquesta temporada ha jugat 18 partits a la LEB Or
L’Hestia Menorca acaba d’incorporar el pivot búlgar Emil Stoilov cedit per l’Estudiantes. Stoilov, de vint-i-un anys i 2,08 d’alçada, ha jugat fins ara 18 partits a la LEB Or amb una mitjana de 3,2 punts i 2,5 rebots per partit.
El pivot ha fet avui dimecres capvespre el seu primer entrenament amb una plantilla que coneix prou bé, ja que va coincidir al planter d’Estudiantes amb diversos jugadors que ara són a l’Hestia Menorca. També va estar a les ordres de l’entrenador, Javi Zamora, durant la seva etapa de formació. De fet, fou Zamora qui el fitxà per l’Estudiantes quan era cadet.
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals