Ingressen a l’Hospital de Son Espases un nin de 10 anys després de patir una caiguda molt greu
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
El club ha arribat als 650 abonats i Miki Ortiz, director esportiu, parla de fer "una carrera de fons i arribar enfora" en una Conferència Est molt potent
Dimecres comença la pretemporada per a l’Hestia Menorca en el seu segon any a la LEB Plata. Un projecte que d’inici serà incomplet. Al club li falta encara fitxar un jugador interior, que l’àrea esportiva pretén aconseguir al mercat nacional.
A l’interior del Pavelló Menorca no s’ha aturat de fer feina durant tot l’estiu. El disseny de la plantilla 2019-2020 ha estat més complex del que s’esperava. Només quatre renovacions, davant una majoria d’incorporacions. La setena i definitiva serà un jugador de la pintura i, en principi, amb passaport espanyol.
El director tècnic Miki Ortiz té clara la diferència de l’equip que dimecres es reunirà a la pista de Bintaufa en relació al projecte anterior. Unes característiques, les dels nous jugadors, que han de permetre fixar un objectiu més ambiciós, tot i que el discurs oficial del club no preveu la paraula ascens.
El calendari de preparació preveu de moment dos partits a Bilbao, contra el Zornotza i el Juaristi de la conferència oest a final de mes (30 i 31), i davant l’Alcúdia -a porta tancada- i el B The Travel Brand Mallorca Palma els 6 i 7 de setembre. La campanya de socis ha tengut una bona resposta i l’Hestia Menorca ja disposa de 650 abonats.
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
En l'operatiu hi participen un centenar d'agents de la Policia Nacional, la Guàrdia Civil i l'Agència Tributària
Intentava avisar un camioner per evitar xocar contra el seu vehicle, però ha acabat rebent l'impacte