Ha mort Xisco Quesada, el jove mallorquí que va commoure les xarxes mostrant el seu dia a dia amb el càncer
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
El Gran Canària, campió de l'Eurocup, el primer rival de la pretemporada; Clevin Hannah, Eric Demers i Víctor Arteaga, les cares noves més il·lusionants
Un equip d’Eurolliga, el València; l’actual campió de l’Eurocup, el Gran Canària; i el vigent campió de la Bundesliga alemanya, el Ratiopharm Ulm… Són els tres equips que disputen des d’avui, juntament amb l’Hestia Menorca, l’edició més internacional del torneig Ciutat de Maó. Els quatre equips han fet avui matí una presa de contacte amb l’escenari dels partits. Valencians i alemanys obriran la competició a les sis del capvespre, amb la primera semifinal.
I a partir de les vuit i mitja, l’Hestia Menorca presentarà a la seva afició el primer projecte del club a LEB Or. Vuit cares repeteixen del curs anterior i entre les incorporacions que ha fet el tècnic Javi Zamora, especial interès per veure en acció Clevin Hannah, Eric Demers i l’internacional Víctor Arteaga. El rival serà el Gran Canària, que participa en el torneig per tercer any consecutiu. L’única absència serà la d’Omar Lo; l’aler-pivot senegalès va recollir ahir el visat i dimarts arribarà a l’illa.
El poblat talaiòtic de Trepucó va ser l’escenari anit de la presentació del torneig. El president de l’Hestia Menorca, Oriol Segura, va donar la benvinguda als tres equips participants. Tot és a punt, per tant, per aquesta tercera edició, la tercera cita que el club de Bintalfa organitza amb el bàsquet de primer nivell.
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals