Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
L'equip de Javi Zamora s'estrenarà diumenge a la pista del Fibwi Palma; el club presenta el Torneig Ciutat de Maó, amb el reclam del Reial Madrid de Sergi Llull
L’Hestia Menorca estrena diumenge (18 hores) la temporada oficial. Serà a la pista del Fibwi Palma, a la primera jornada de la renovada Copa Espanya. L’entrenador Javi Zamora ha comparegut en roda de premsa per valorar com arriba l’equip i el perfil de plantilla que s’ha dissenyat per enguany.
Un grup que ha rebut el reforç de David Gómez (Alcalá de Guadaira, 2004), una ala-pivot internacional a les categories de formació que arriba cedit pel Betis.
D’altra banda, el club ha presentat el torneig Ciutat de Maó, que organitza per quarta edició l’entitat de Bintalfa. Es disputarà divendres i dissabte de la setmana que ve al Pavelló Menorca. Amb l’Hestia com a amfitrió, la gran atracció d’aquesta edició és la presència del maonès Sergi Llull amb el Reial Madrid. Completa el cartell el Varese italià.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
Es tracta d'una prova indiciària i que s'ha de corroborar en un laboratori
S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes
A conseqüència de la col·lisió, tots dos vehicles s'han pres foc