Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
                        
                    
    
    
        
L'equip de Javi Zamora acumula sis jornades sense arribar als seixanta punts; Demers torna amb tres triples i debuta Digbeu
                        L’Hestia Menorca ha reforçat l’estigma de ser el segon pitjor equip en anotació de la lliga i ha sumat el sisè partit per davall dels seixanta punts, després d’onze jornades disputades. I l’Alacant se n’ha beneficiat (57-76). És clar que l’absència de Clevin Hannah, el seu màxim anotador, dificultava la redempció local en aquesta estadística. El Lucentum ha ensumat la sang i ha aprofundit en la ferida rival des del salt inicial. Al descans, l’equip de Javi Zamora amb prou feines s’aguantava dins del partit amb 25 punts anotats, pels 37 dels alacantins.
El pla de partit de Pérez Cainzos ha estat demolidor: escanyar Pol Molins i Álvaro Sanz, els dos directors locals davant l’absència del base nord-americà. Entre tots dos han perdut onze pilotes. El retorn d’Eric Demers, que ha fet tres triples, i el debut de Tom Digbeu, no han bastat davant els baixos percentatges generals. Un parcial de 0-15 al tercer quart, liderat per Adrià Rodríguez, ha desmanegat definitivament l’Hestia, que ha estat un voler i no poder fins al 57-76 final.
Ara cal esperar que, amb totes les peces recuperades, el tècnic madrileny recompongui el trencaclosques competitiu de l’Hestia. El calendari atorga una nova oportunitat als menorquins, serà dissabte que ve a la pista de l’Oviedo.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
                        
                    Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
                        
                    Es tracta d'una prova indiciària i que s'ha de corroborar en un laboratori
                        
                    S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes