Detenen un pilot de dron per fer volar l’aparell damunt un acte amb la reina Sofia
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
Un sublim Pitu Jiménez, amb 16 punts en 12 minuts, orienta la millor versió de l'equip (70-84); menorquins i asturians es juguen dimarts (20 hores) l'accés a la següent eliminatòria
Al play-off d’ascens de la LEB Plata, l’Hestia Menorca ha aconseguit una meritòria renda de 14 punts en el partit d’anada dels vuitens de final, a la pista del Círculo Gijón (70-84). L’equip de Bintalfa, després de 24 dies sense competir, va estar a l’alçada d’un rival físicament més sencer. Víctor Moreno, amb 13 punts al descans, va mantenir l’equilibri, 39-39.
I a la tornada, un nom per sobre la resta, el de Jorge “Pitu” Jiménez. El capità -que s’havia perdut els dos darrers partits per una sobrecàrrega a la planta del peu- va aparèixer al tercer quart per trencar el partit amb 16 punts en 12 minuts. Drew Guebert en va fer 16 més i l’Hestia arribà a estar 21 punts amunt (58-79). Finalment van ser 14 punts, els que hauran de defensar dimarts per eliminar els asturians.
L’entrenador Javier Zamora destacà l’esforç físic i mental fet pels jugadors, després de pasar el confinament pel brot de coronavirus, però també recordà que encara no hi ha res a celebrar i que espera que la versió de l’equip dimarts, a partir de les 20 hores, sigui la del tercer quart a Gijón.
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears
A l'octubre es va posar en funcionament aquest projecte de l'IMAS i anomenat SAI-DIC, pioner a Espanya