Les obres del segon cinturó de Palma al Coll d’en Rabassa començaran a finals d’any
És una de les vies més congestionades d'Espanya, amb un volum de 188.000 vehicles al dia
Emil Stoilov destaca la importància d'aprofitar aquests partits per preparar el debut a LEB Or; l'equip de Javi Zamora, que ha guanyat les tres edicions darreres, viatja al complet
L’Hestia Menorca ha viatjat fins a Eivissa. L’expedició de l’equip de LEB Or participarà en una nova edició de la Copa AON Illes Balears, juntament amb els tres equips de LEB Plata. Els menorquins han guanyat les tres darreres edicions i han viatjat amb tots els jugadors disponibles.
El pivot búlgar, Emil Stoilov, ha parlat per a IB3 de la importància d’aprofitar aquests partits per preparar el debut a LEB Or, i ha volgut destacar el talent i la unió del grup. El 7 d’octubre, el dia del debut a la nova categoria a casa contra el Melilla (19.30 hores), es cada vegada més a prop, i l’Hestia ho vol fer en les millors condicions competitives.
Trofeu AON Illes Balears (Poliesportiu Sa Pedrera)
Dissabte 16:
18.30 hores: Fibwi Palma vs. Palmer Basket Mallorca Palma (Semifinal 1)
20.45 hores: Class Bàsquet Sant Antoni vs. Hestia Menorca (Semifinal 2)
Diumenge 17:
10.00 hores: Partit pel tercer lloc
12.15 hores FINAL
Disculpau, els comentaris es troben tancats
És una de les vies més congestionades d'Espanya, amb un volum de 188.000 vehicles al dia
A la resta de l'illa és groc, manco al nord que no hi ha cap avís
Cort ha informat que el parc de la Ribera i el de Can Terrers romanen tancats des de les 13.00 hores, mentre que el parc de Bellver tancarà a partir de les 21.00 hores