Troben el cos sense vida d’Angelita Silva De Souza
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN

Méndez confia a obtenir un resultat que permeti resoldre l'eliminatòria a Bintalfa; el partit es juga diumenge, a les 18:30 hores
En clau d’ascens, també a la LEB Plata, l’expedició de l’Hestia Menorca és des de primera hora del matí camí del País Basc. Després d’eliminar dimarts el Gijón, l’equip de Javi Zamora ha tengut quatre sessions per preparar els quarts de final, també a doble partit, davant el Zornotza Saskibaloi Taldea (diumenge, 18:30).
Tot just posin peu a terra a Amorebieta, els jugadors faran una presa de contacte amb l’escenari del partit, el poliesportiu Larrea. L’objectiu, tornar amb un resultat que permeti resoldre l’eliminatòria a Bintalfa, davant un adversari d’una gran exigència física. En aquesta línia s’ha manifestat davant el micròfon d’IB3 l’aler murcià, Adrián Méndez.
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN
30 anys cotitzats, 9 dins el sector, són els requisits