A Eivissa aquest matí han presentat les activitats relacionades amb el Dia de les Illes Balears. Com cada any, el Govern i el Consell han col·laborat a fer el programa, que enguany tendrà com a epicentre de la major part d’activitats, l’hipòdrom de Sant Rafel. Durant el cap de setmana, a l’hipòdrom hi haurà mostres d’artesania i tradicions pageses, degustacions i exhibicions de cans eivissencs o doma menorquina. També hi haurà diverses curses de trot.
L’acte institucional tendrà lloc dia 1 a les 11 del matí, seguit d’una paella popular. Divendres 28 hi haurà el concert del dia de les Balears a Cas Serres, amb Solpost i Marga Rotger.
Això després de rebutjar el recurs que presentà l’Ajuntament contra la decisió cautelar del TSJIB per la denúncia de 22 empresaris contra la conversió en zona de vianants d’aquesta plaça