Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
El galerista va morir dilluns passat d'un atac de cor amb 52 anys d'edat en el sud de França
134
El galerista Juan Antonio Horrach ha rebut un homenatge aquest diumenge a l’hipòdrom de Son Pardo a Palma. Tots els assistents han guardat un minut de silenci en memòria seva.
El galerista va morir dilluns passat d’un atac de cor a 52 anys en el sud de França, a Tolosa, on es trobava per a assistir a una competició hípica en la qual participava el seu fill major.
El funeral tindrà lloc aquest dilluns a l’església de Santa Creu de Palma a partir de les 19.30 hores.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic