Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Propietaris, entrenadors i menadors van alerta per no exigir més del necessari als cavalls
L’Hipòdrom de Son Pardo ha obert les portes perquè es pugui tornar a entrenar. Encara que sigui per franges horàries i evitant aglomeracions, els cavalls han tornat allà on se senten més còmodes.
L’abrupta aturada de les competicions deixa pas a un nou horitzó. Aquest dies propietaris, entrenadors i menadors van alerta per no exigir més del necessari als animals.
Tot i aturar-se les competicions, hi ha quadres que han pogut continuar amb un bon manteniment perquè tenen prou espai a fora vila. D’altres, però, tenen els seus exemplars instal·lats a Son Pardo i s’han hagut d’adaptar a una sèrie de restriccions.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061
La capitana del catamarà, de 53 anys, es troba en observació i presumiblement rebrà l'alta avui