Segons l'escrit d'acusació, el processat, amb diversos antecedents per violència masclista i abusos sexuals, aprofitava les visites de la seva filla a la presó per fer-li tocaments
L'acusat durant el judici. \ Foto: Europapress
370Un home acusat de violar la seva filla de tres anys i d’aprofitar les visites a la presó per agredir-la sexualment ha negat aquest dimecres els fets pels quals s’ha assegut al banc dels acusats. “Aquesta denúncia és molt estranya. Jur per la meva vida que ni m’he acostat a ella”, ha afirmat quan responia a les preguntes del fiscal i el lletrat de l’acusació particular.
La Secció Primera de l’Audiència Provincial celebra aquest dimecres el judici contra un home acusat de violar la seva filla de tres anys i d’aprofitar les visites a la presó per agredir-la sexualment. L’home s’enfronta a 18 anys de presó per diversos delictes d’abús i agressió sexual per uns fets que es remunten a l’any 2018.
Segons l’escrit d’acusació, el processat, amb diversos antecedents per violència masclista i abusos sexuals, aprofitava les visites de la seva filla a la presó per fer-li tocaments. A més, en una ocasió, abans de la seva entrada a la presó, la va violar a la seva casa de Palma.
El Ministeri Públic demana igualment una indemnització de 30.000 euros pels danys morals.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Suposadament, el detengut gravava les víctimes durant els actes sexuals
El canvi s'adapta a la Llei de capitalitat, que fixa que la denominació oficial de la ciutat és només Palma. Ara s'obri un període d'al·legacions abans que la modificació es pugui aprovar de manera definitiva.