El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
Ara, els professionals sanitaris asseguren que faran un esforç els pròxims dies per reduir la llista d'espera
Aquesta setmana es faran 22 intervencions quirúrgiques a l’hospital Can Misses d’Eivissa. Aquest dimecres es tornaren a obrir els quiròfans, després de tres setmanes tancats. Primer per l’aparició de mosques i després per fongs. Ara, els professionals sanitaris asseguren que faran un esforç els pròxims dies per reduir la llista d’espera.
A les sales d’operacions de Can Misses entre aquest dimecres i dijous s’han fet 17 intervencions, s’han començat a atendre casos urgents i cites reprogramades. També s’ha realitzat una sedació pediàtrica. Per divendres, n’hi ha cinc programades i es faran les operacions urgents que puguin sorgir.
Durant les tres setmanes que han estat tancats els quiròfans, els professionals sanitaris han aprofitat per fer més consultes i avançar altres feines, però ara hauran de fer un esforç perquè la llista d’espera de les operacions es redueixi tan aviat com puguin.
Els vesins d’Eivissa esperen que aquesta situació no es torni a repetir. Recordem que durant el temps que han estat tancats els quiròfans es van cancel·lar 139 intervencions.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles