La borrasca Samuel deixa 36 incidents a Menorca
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
USAE reclama a l'Administració contractacions d'acord amb l'actual volum de feina per evitar un col·lapse i posar en marxa més espais per atendre adequadament els malalts
L’hospital Can Misses d’Eivissa ha hagut de suspendre una operació per manca de llits. Segons la Unió Sindical d’Auxiliars i Tècnics d’Infermeria, la pressió assistencial del darrer mes ha estat “insostenible”.
Tal com han explicat, dimarts al matí, hi havia 45 persones esperant per ser ateses, i al capvespre ja eren 70, de les quals 16 estaven pendents d’ingressar a planta des de dissabte.
USAE reclama a l’Administració que es facin més contractacions d’acord amb l’actual volum de feina i per evitar un col·lapse en temporada alta, així com per poder posar en marxa més espais per atendre adequadament els malalts.
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
S'estrena un nou tipus de prova, més orientat a les habilitats professionals
El marit de la víctima i diversos testimonis varen evitar que una dona fos introduïda per força dins un vehicle
Menorca roman incomunicada per via marítima