El Govern endureix els requisits per accedir als nous habitatges públics que impulsa a Palma
S'hauran d'acreditar un mínim de 15 anys de residència legal
En aquests moments, més de 300 professionals fan feina en aquest centre privat i en el darrer any hi han atès més de 100.000 pacients
L’Hospital de Llevant, ubicat a Porto Cristo, està d’aniversari; celebra 10 anys de vida. L’auditori de Manacor n’ha acollit aquest dilluns capvespre l’acte de celebració, en què s’ha agraït a tots els treballadors i col·laboradors la feina feta i que ha fet possible l’activitat diària d’aquest centre sanitari privat.
En aquests moments, hi fan feina més de 300 professionals, i en el darrer any hi han atès més de 100.000 pacients. Representants del Govern han assistit a l’acte i han destacat l’estreta col·laboració que mantenen l’Hospital de Llevant i l’Hospital de Manacor, especialment ara que l’hospital comarcal està en obres.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
S'hauran d'acreditar un mínim de 15 anys de residència legal
Reclama alternatives a les batudes de caça de cabres, paons reials i altres espècies no autòctones que s'han estès per l'illa
Es tracta de la confiscació més gran de joieria falsificada realitzada mai per la Guàrdia Civil a les Balears