Els comerços de Binissalem deixaran que els menors sense mòbil puguin telefonar en cas d’emergència
La iniciativa forma part del projecte Descans Digital
Han pogut tirar aigua amb els Bombers com si apagassin un foc, han anat amb la moto de la Policia o bé han desconnectat bombes amb la Guàrdia Civil
L’Hospital de Son Espases s’ha omplert aquest dissabte d’infants, pares i mares per celebrar que ja s’acosta Nadal.
Una jornada en què els més petits de la casa, alguns per desgràcia habituals al Centre Hospitalari, han aprofitat per ballar, cantar i berenar en companyia, però també per acostar-se a algunes professions ben emocionants.
Han pogut tirar aigua amb els Bombers com si apagassin un foc, han anat amb la moto de la Policia o bé han desconnectat bombes amb la Guàrdia Civil. Tots els assistents tenien moltes ganes de passar-ho bé en família, ara que ja s’acosten les festes de Nadal.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La iniciativa forma part del projecte Descans Digital
Algunes de les víctimes han hagut de ser rescatades en una complicada feina dels serveis d'emergències