Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Tota la informació es compara en àmbit nacional i internacional
L’hospital Son Espases participa en un estudi a escala nacional per conèixer les diferents seqüències de les soques del coronavirus i com han afectat els pacients. És fonamental per definir les línies genètiques del virus, i per saber si muta o és més o manco virulent. Tota la informació després es compara en àmbit internacional.
La investigació no atura, als laboratoris de Son Espases a tota hora hi ha personal fent feina, han hagut d’augmentar els torns. És fonamental conèixer al màxim al coronavirus per cercar-ne una vacuna i ara disposen de material de darrera tecnologia. Un aparell que realitza el seguiment a la seqüència de la COVID-19. Ja tenen totes les dades dels 100 primers pacients contagiats.
Aquesta investigació engloba tot el país i tot el món. Son Espases forma part d’un estudi nacional que pretén conèixer les diferents línies genètiques del virus, les similituds entre els casos diagnosticats a les illes i a la península. Una eina fonamental per aprendre i esbrinar si apareixen noves variants amb l’arribada dels turistes. L’objectiu principal és trobar un vaccí, però abans cal conèixer el virus i veure’n les mutacions. Totes les dades que s’obtenen i la informació s’han de compartir en àmbit internacional també. Perquè com més sàpiguen els investigadors, abans trobaran una cura per frenar la COVID-19.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella
L'home des be visita 105 cases durant tot el dia