Cort cancel·la tots els actes oficials de les festes de Sant Sebastià
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
Les noves instal·lacions se situen a la part exterior del centre, al costat de l'aparcament, i tenen una superfície de més de 400 metres quadrats
127
El servei d’Urgències Respiratòries de l’Hospital d’Inca canvia a partir d’aquest dimecres d’ubicació. Serà de manera provisional i mentre durin les obres d’ampliació i reforma del servei de rehabilitació, UCI i Urgències. S’ampliarà la capacitat assistencial i se separaran les urgències d’adults de les pediàtriques.
Les noves instal·lacions se situen a la part exterior del centre, al costat de l’aparcament, i tenen una superfície de més de 400 metres quadrats, on es podran atendre els mateixos pacients que l’actual unitat. La previsió és que aquest modul estigui operatiu fins a l’abril de 2023, quan està previst que finalitzin les obres.
Al nou edifici s’hi ubicarà el servei de rehabilitació, que tendrà el doble de superfície que l’actual. El pressupost de les reformes és de 8 milions d’euros.
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres