Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

Aquestes instal·lacions suposaran un important estalvi energètic, al qual se sumaran també l'Hospital de Formentera i el Mateu Orfila de Maó
Al vídeo, declaracions del director general d'Energia i Canvi Climàtic, Joan Groizard.
57En els propers dies, començaran a funcionar 1.500 metres quadrats de plaques solars a l’Hospital d’Inca. Aquestes instal·lacions generaran el 3% de l’energia que necessita el centre hospitalari.
Les Balears instal·la cada any 1.045 quilowatts d’energies renovables en edificis públics, la qual cosa suposa més de 10.000 metres quadrats de plaques solars, segons la Conselleria de Territori, Energia i Mobilitat.
En el cas de l’Hospital d’Inca, la instal·lació és de 125 quilowatts i genera l’equivalent al que necessiten 56 llars. Això també suposa un important estalvi energètic, al qual se sumaran també l’Hospital de Formentera i el Mateu Orfila de Maó.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç