Detenen un pilot de dron per fer volar l’aparell damunt un acte amb la reina Sofia
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
Aquestes instal·lacions suposaran un important estalvi energètic, al qual se sumaran també l'Hospital de Formentera i el Mateu Orfila de Maó
Al vídeo, declaracions del director general d'Energia i Canvi Climàtic, Joan Groizard.
134En els propers dies, començaran a funcionar 1.500 metres quadrats de plaques solars a l’Hospital d’Inca. Aquestes instal·lacions generaran el 3% de l’energia que necessita el centre hospitalari.
Les Balears instal·la cada any 1.045 quilowatts d’energies renovables en edificis públics, la qual cosa suposa més de 10.000 metres quadrats de plaques solars, segons la Conselleria de Territori, Energia i Mobilitat.
En el cas de l’Hospital d’Inca, la instal·lació és de 125 quilowatts i genera l’equivalent al que necessiten 56 llars. Això també suposa un important estalvi energètic, al qual se sumaran també l’Hospital de Formentera i el Mateu Orfila de Maó.
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament
L'Ajuntament de Palma ha prohibit de forma cautelar que l'agressor, un altre venedor, torni al mercat