Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

Té més intimitat per als pacients i els seus acompanyants, 10 butaques i 6 llits d'estades diürnes
L’Hospital Comarcal d’Inca ja disposa d’un nou servei d’urgències per a adults. A partir d’avui, dimecres, els usuaris que acudeixin a urgències a l’Hospital Comarcal seran atesos en un nou espai de 2.263 m2 (939 més que l’àrea d’urgències actual), que compta amb quaranta places, deu butaques i sis llits d’unitat d’estada curta. Fins ara tenia trenta-tres places i dues butaques.
A partir d’ara l’atenció de les urgències d’adults i les pediàtriques seguiran circuits diferenciats. La zona d’urgències pediàtriques, que s’inaugurarà les properes setmanes, disposarà de set butaques, sis lliteres i dos llits d’unitat d’estada curta.
El canvi forma part de l’ampliació de l’hospital, que en conjunt ha costat 8 milions d’euros, i que preveu una unitat de cures intensives amplicada i un nou edifici de rehabilitació.
D’acord amb el pla funcional de 1999, l’Hospital Comarcal d’Inca va ser dissenyat per assistir una població de 84.000 habitants, però actualment n’assisteix gairebé 137.500, de manera que s’ha superat de manera significativa el dimensionament previst inicialment.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"