El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Permet atendre malalts sense necessitat de desplaçar-se fins al centre, en cas que l'hospital estigui al 100% d'ocupació
Digui el que digui el calendari, dia 24 era feiner per a molts de professionals, per exemple els de la sanitat pública. Els hospitals no aturen mai, els malalts requereixen atenció. A l’Hospital Mateu Orfila, sense anar més enfora, ara mateix hi ha una setantena de persones ingressades.
Nadal no ha aturat l’activitat a l’Hospital Mateu Orfila, on han fet feina 60 persones. És el mateix nombre de treballadors que fan guàrdia els diumenges per atendre els malalts ingressats, gairebé 70, i les persones que han anat a urgències.
Però avui, metges i infermers han anat a fer el torn amb esperit nadalenc, i alguns disfressats. És la seva manera d’injectar optimisme als malalts. Als pacients menys greus els han fet un permís per a poder anar a dinar amb la família, però moltes altres persones no han pogut sortir.
Com a novetat, el Mateu Orfila estrena l’hospitalització a domicili, que permet atendre malalts sense necessitat de desplaçar-se fins al centre, en cas que l’hospital estigui al 100% d’ocupació.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran