La direcció ha pres aquesta decisió, davant l'increment de contagis que s'estan diagnosticant en els últims dies
L’Hospital Mateu Orfila de Maó ha suspès tota l’activitat quirúrgica programada per demà i també el pròxim dilluns, i només es mantindran les intervencions oncològiques i urgents. La direcció ha pres aquesta decisió, davant l’increment de contagis que s’estan diagnosticant en els últims dies, i que podrien afectar l’activitat assistencial del centre.
També s’han reorganitzat alguns serveis de medicina intensiva, que aquest matí acollia 3 pacients Covid i 3 pacients amb altres patologies. La direcció de l’Hospital avaluarà dilluns la situació per saber si són necessaris més canvis o si es poden reobrir les sales d’operacions per a l’activitat programada.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes