Només es permetrà un acompanyant per dia amb algunes excepcions
196
Davant l’increment de la incidència de pacients COVID a Menorca, l’Hospital Mateu Orfila aplica des d’avui noves restriccions per als acompanyants.
A les plantes d’hospitalització, l’horari de visites serà de dilluns a diumenge de 12 a 2 i de 6 a 8, i només es permetrà un acompanyant per dia, a excepció dels pacients en el final de la vida, pediàtrics, dependents i embarassades. Quant a les consultes externes, només hi podrà entrar un acompanyant per pacient. Aquestes normes es revisaran setmanalment segons la situació. És obligatori du mascareta quirúrgica o FFP2.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Una altra persona ferida roman ingressada a l'UCI de Can Misses i una altra es troba a un centre privat
L'APIMA diu que la situació genera preocupació entre les famílies i FAPA critica que s'ha retirat l'ordre per fer una inspecció mèdica al mestre