Continua a l’UCI el jove de 17 anys que va patir un accident a la carretera de Bunyola
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor

Es fundà al 1955 per atendre nins malats de poliomielitis
L’Hospital Sant Joan de Déu compleix enguany 70 anys. I avui ho han volgut celebrar amb un acte institucional al qual han participat nombroses autoritats i equip mèdic.
La presidenta del Govern, Marga Prohens, i el Superior Provincial, Armando Fernández, han estat els encarregats de destapar una escultura commemorativa elaborada amb una de les columnes del primer edifici de l’hospital.
Foto CAIB
Marga Prohens: “El més privilegiat i el més excel·lent que té Sant Joan de Déu són les mans, les persones, la gent que hi fa feina amb un compromís que passa moltes vegades per damunt de la pròpia obligació. El més privilegiat és que quan tots tenim, o hem tengut, qualque amic o qualque familiar i ens diuen que se’n va a Sant Joan de Déu o l’envien a Sant Joan de Déu, sempre ens surt un ‘allà estarà bé, és el millor lloc on pot estar‘.”
Foto CAIB
El centre va obrir les portes el 1955 per atendre infants amb poliomielitis i ha evolucionat fins a convertir-se en un centre de referència de tractament i rehabilitació de lesions medul·lars. A més, enguany també celebren el X aniversari de la Fundació Sant Joan de Déu, que acull famílies amb risc de vulnerabilitat.
Ver esta publicación en Instagram
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull
Socorristes, l'112, Salvament Marítim i cossos i forces de seguretat practiquen els protocols