L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
El sindicat SATSE critica la manca de previsió i de fer uns contractes precaris a l'IB Salut
/EFE
101L’hospital Son Espases de Palma prepara una tercera planta Covid davant l’increment dels casos de contagis. Així ho ha assegurat a IB3 Ràdio el sindicat d’infermeria SATSE que adverteix, una vegada més, que manca personal per atendre els malalts. La delegada del sindicat a Son Llàtzer i membre del comitè executiu SATSE, Isabel Horrach, ha explicat que “a l’hospital de referència hi ha dues plantes covid pràcticament plenes i ara se’n prepara una tercera pel que pugui venir”.
Davant aquesta manca de personal sanitari, Horrach culpa “l’Ib Salut d’improvisació i de fer un contractes precaris”. El Satse també demana als ciutadans “molta responsabilitat per evitar que el coronavirus s’estengui a causa de les celebracions de Nadal”.
LA SITUACIÓ A LES RESIDÈNCIES:
Ascendeixen a 70 el número d’usuaris de residències de gent gran contagiats per la COVID-19 als centres que Salut ha intervingut aquesta setmana. El geriàtric que ara preocupa més és Sèniors Pollença on hi ha 45 residents malalts. Allà el brot està descontrolat. En el cas de la residència Sèniors Inca, intervinguda per segona vegada, la subdirectora de cronicitat de l’Ib Salut, Angélica, Miguélez, diu que allà les ràtios de personal no es compleixen en el torn de nit, tal i com va denunciar ahir el sindicat UGT.
A més d’aquests dues residències del grup Sèniors, el Govern ha intervingut el geriàtric de Sant Lluís amb dos usuaris positius i Vuit vents amb 13 persones contagiades. A Sèniors Inca hi ha 12 casos actius.
Les Illes Balears superen els 300 contagis en 24 hores
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues