Palma acull aquest diumenge la tercera manifestació contra la saturació turística
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
S'espera que avanços mèdics com aquest s'estenguin a Balears, segons el coordinador de l'àrea quirúrgica
Foto: CAIB
146El Servei de Traumatologia de l’Hospital Universitari de Son Llàtzer ha realitzat, per primera vegada a Balears, una intervenció controlada per GPS, una tècnica desenvolupada anteriorment per cirurgies de genolls.
El traumatòleg i coordinador de l’àrea quirúrgica, el doctor Rapariz, ha afirmat que han pogut comprovar “la fiabilitat i la precisió” del navegador i ha explicat que “s’espera que aquests avanços mèdics s’estenguin a Balears i això es tradueixi en millors resultats clínics”.
La tècnica utilitzada a Son Llàtzer permet fixar els components de la pròtesi de forma més precisa, al punt en què l’os és de millor qualitat. Per aquest motiu està especialment indicada en casos en els quals hi ha una deformitat important de l’articulació de l’espatlla, concretament, a l’escàpula.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania