Detenen un pilot de dron per fer volar l’aparell damunt un acte amb la reina Sofia
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
Durant el 2020 l'hospital Son Espases va acollir 172 famílies, 80 de les Pitiüses i 92 de Menorca
Fa una setmana que Ana Marcela i el seu home no es veuen. Ell està ingressat a Son Espases. Acaba de superar la covid, però encara lluita contra el càncer. És un dels 8 pacients traslladats d’Eivissa durant la setmana més dura de la pandèmia a l’Illa. Du dos mesos ingressat i l’acompanyament familiar és vital per mantenir-se animat.
Ana Marcela s’allotja tan sols a una planta de distància. Això és possible gràcies al servei d’hostatgeria que ofereix l’hospital, i que cobreix també el passatge de l’avió i mitja pensió.
En total hi ha 18 habitacions. 6, destinades a familiars de pacients Covid, que en aquests moments estan ocupades. Molts d’ells han hagut de guardar quarantena abans de poder venir aquí a retrobar-se amb els seus, temps durant el qual ja han rebut el suport i acompanyament de les dues infermeres del programa.
Durant el 2020 l’hospital Son Espases va acollir 172 famílies. 80 de les Pitiüses i 92 de Menorca.
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears
A l'octubre es va posar en funcionament aquest projecte de l'IMAS i anomenat SAI-DIC, pioner a Espanya