Mor una dona de 67 anys després de ser arrossegada per una barrumbada a Felanitx
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
Els darrers turistes britànics van ser repatriats dimarts passats en un vol xàrter
Trenta dies ha durat l’aventura de l’Hotel Aguamarina, a s’Arenal d’en Castell. Aquest dissabte fa tot just un mes que va obrir les portes amb l’esperança d’allargar la temporada, però les cancel·lacions l’han empès, amb la mateixa determinació, a tancar-les. La quarantena imposada pel Regne Unit als seus nacionals ha significat l’estocada definitiva.
Els darrers turistes britànics, que representen aproximadament el 30% de les reserves d’aquest establiment, van ser repatriats en un vol xàrter dimarts passat, dia 4. Tots els intents de l’hotel de fer front a un any nefast han estat debades.
Els turistes espanyols i els italians han estat els darrers a abandonar les seves habitacions. Per a molts ha estat el final de les vacances. Altres, s’han hagut de cercar la vida.
L’Hotel Aguamarina té un centenar de treballadors i acostuma a tenir obert durant 10 mesos a l’any, ja que acull turisme sènior. Tanmateix, els programes de l’IMSERSO estan, ara com ara, cancel·lats… Els treballadors tornaran a l’ERTO.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
A més, s'activa l'avís groc per vent i mala mar
S'avalua els estudiants que s'han format amb el currículum de la LOMLOE