Minut de silenci a Felanitx per la dona finada durant la tempesta
Va morir aquest dimecres arrossegada per l'aigua
Creix l'hospitalització, amb 25 ingressats ja al Mateu Orfila, mentre Santa Rita reobre espais, tot i els 9 positius
214
L’hotel Covid de Menorca, a s’Arenal den Castell (Es Mercadal), ja té ocupats 52 dels seus 60 apartaments. Hi ha 103 persones allotjades, 63 de les quals són estrangers.
També creix la xifra de malalts de covid hospitalitzats. Ja en són 25, després que s’hagin registrat 6 nous ingressos a planta en sols 24 hores.
La situació que més preocupa, però, afecta a la residència de Santa Rita, a Ciutadella, on ja són 9 els positius, 5 treballadors i 4 interns. Tots ells romanen ingressats a l’Hospital Mateu Orfila, un dels quals a la Unitat de Cures Intensives. Cal destacar també que tres de les persones contagiades a Santa Rita no s’han vacunat. De fet, aquest és el centre geriàtric de tot Menorca on hi ha manco treballadors vacunats.
A la zona afectada pel brot hi ha 28 usuaris, 10 dels quals es troben sota vigilància i 1 en aïllament. El centre es troba tancat des del primer contagi, però aquest dimecres han tornat a obrir dues de les tres zones en què s’ha dividit l’espai. Amb aixó es permetrà rependre part de l’activitat i les visites a alguns usuaris.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Va morir aquest dimecres arrossegada per l'aigua
La droga entrava amagada dins de cotxes, que s'embarcaven en les línies marítimes regulars des de València o Barcelona
S'han intervingut 5 grans de "speed" i s'han aixecat més de 100 actes per consum o tinença de drogues