Un home de 82 anys mata presumptament la seva dona amb una arma de foc a Puigpunyent
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases

L'establiment que en rebrà més, amb un milenar, és el Globales Almirante Farragut, a Los Delfines
L’Hotel Sagitario Playa, a Cala Blanca, és el primer de l’illa a obrir les seves portes al turisme sènior. El primer grup ha arribat avui matí, 50 persones procedents de l’aeroport d’El Prat. Un segon grup de mig centenar de jubilats, procedents de Madrid, arriba avui capvespre, i un tercer contingent ho fa aquest divendres des de València. En total, l’illa rebrà entre febrer i juny la visita de 4.000 viatgers.
A l’Hotel Sagitario se sumen a partir de dijous que ve altres establiments, com Globales Almirante Farragut, que rep un milenar de viatgers, el Barceló Hamilton, l’Ilunion Cala Galdana, l’Hotel Cala’n Bosch i el Sur Menorca. La renegociació dels preus amb el grup turístic mallorquí Ávoris, que ha passat d’oferir 23 euros per persona i dia a ofertar-ne una forquilla d’entre 28 i 30, ha estat decisiva per animar els establiments a obrir.
Al Sagitario Playa, que manté les seves portes obertes tot l’any, safisfacció perquè un dels atractius de la urbanització, sa Cova de s’Aigua, restarà oberta des d’aquesta setmana.
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
Els Bombers de Mallorca hi haurien detectat dos focus
Temperatura, vent, humitat i pluja són valors que permeten estudiar amb més detall el clima de diferents indrets
L'home, de 82 anys, ha passat a disposició judicial i s'ha acollit al seu dret a no declarar