Incendi a una casa de Porto Cristo amb una dona i una nina afectades
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades
Dermà podria arribar a Anglaterra amb vents que arribarien als 70 quilòmetres per hora.
L’huracà Lorenzo ha arribat la costa nord-oest d’Irlanda ja debilitat, amb vents de tempesta tropical, generant fortes marors i corrents marins.
A Irlanda, Lorenzo podria deixar intenses pluges i forts vents que poden arribar als 110 quilòmetres per hora.
Posteriorment es dirigirà cap a Anglaterra, on podria arribar demà divendres, amb vents que arribarien als 70 quilòmetres per hora.
Lorenzo ha estat l’huracà de categoria 5 més oriental i més septentrional registrat mai a l’oceà Atlàntic i és el cinquè de l’actual temporada d’huracans, que va del primer de juny al 30 de novembre.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals
Acaba de guanyar el tercer campionat del món de morfologia canina a Bolonya