Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Pitxorines i El Cairo han estat també dels primers noms balears a revelar-se per a aquesta temporada
Sa Terrassa de l’espai Es Claustre es caracteritza per un cartell de músics emergents i alternatiu als circuits comercials, una descripció que va com l’anell al dit a Lia Kali. L’artista aterrarà a Maó a final d’agost. Abans, altres músics com la banda madrilenya Cómo Vivir en el Campo i els catalans Figa Flawas també han confirmat cita menorquina.
Pitxorines i El Cairo han estat també dels primers noms balears a revelar-se per a aquesta temporada. Sa Terrassa d’Es Claustre presentarà la resta del cartell a l’abril.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució