CEIP Margalida Maria Socias? La comunitat educativa de sa Pobla debat sobre el nom de la nova escola
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
D'aquí a unes setmanes es publicarà la borsa subsidiària en què cap tècnic no quedarà exclòs per la capacitació lingüística perquè s'hi inclourà tothom, admesos i exclosos.
El Servei de Salut ha afirmat que garanteix que cap tècnic quedarà exclòs de la llista de la borsa subsidiària per la capacitació lingüística. Un missatge llençat a les xarxes socials i que ha confirmat a IB3 el director de recursos humans de l’IB-Salut, Gabriel Lladó. Ha explicat que la llista publicada aquesta setmana, en la qual 265 tècnics havien estat exclosos de la borsa de l’IB-Salut, és un tràmit administratiu que s’ha de complir. Però que d’aquí a unes setmanes es publicarà la borsa subsidiària en què cap tècnic no quedarà exclòs per la capacitació lingüística perquè s’hi inclourà tothom, admesos i exclosos.
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació
Es tracta d'un reflex de la influència púnica a l'illa que els investigadors demanen preservar i protegir de possibles despreniments
El cos surava en avançat estat de descomposició