Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El concurs ha de tornar al punt d'origen perquè s'ha vulnerat l'anonimat dels aspirants
El mes d’octubre, el Govern presentava el projecte del nou Son Dureta. Un centre sociosanitari amb un pressupost de 120 milions que reaprofitava algunes instal·lacions de l’emblemàtic hospital. Dues empreses es presentaven al concurs d’idees, que guanyava finalment Pine Life, un projecte realitzat per una UTE formada per dos despatxos de Madrid i un de Mallorca. L’altra aspirant, el despatx Inglada Arévalo, però, va decidir recórrer el veredicte, perquè sospitava que s’havia vulnerat una de les condicions del concurs: la que estableix que els projectes s’han de presentar de manera anònima. El desembre, el Tribunal estatal de Recursos Contractuals, un organisme dependent del Ministeri d’Hisenda, acreditava efectivament que el despatx Rafael de la Hoz, un dels membres de la UTE, havia enviat un correu electrònic a l’IbSalut des d’una adreça amb terminació rafaeldelahoz.com. Un correu que havia estat reenviat alhora a la secretària i la suplent del jurat del concurs. Segons el tribunal, l’anonimat s’hauria vulnerat una segona vegada, també per part de la candidatura perdedora, i optava per anul·lar el procediment i obligava l’IBe-Salut a llançar una nova convocatòria. La portaveu del Govern ho admetia avui dematí. Els terminis de l’esbucament de Son Dureta, però, es mantenen per als propers mesos.
A l’abril es podria conèixer ja el projecte guanyador. Ara, Inglada Arévalo exigirà al Govern que pagui les despeses que els suposà redactar el seu projecte, que valoren amb un mínim de 60.000 euros.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €