Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

Del total d'agressions, 111 han estat contra infermeres, segons dades provisionals del Consell General d'Infermeria
L’IB-Salut s’ha personat en 25 procediments judicials causats per agressions a personal sanitari. 3 ja s’han resolt, amb sentència ferma condemnatòria contra l’agressor i el servei de salut espera que la resta també acabi d’aquesta manera. La violència contra metges, infermeres, auxiliars i personal de gestió continua creixent. De mitjana, cada any hi ha a les illes de 350 a 400 agressions.
Del total d’agressions, 111 han estat contra infermeres, segons dades provisionals del Consell General d’Infermeria. El sindicat SATSE ha reclamat que tots els actes de violència contra el col·lectiu siguin denunciats per conèixer la realitat del problema. Han recomanat als companys que es mantinguin alerta davant indicadors d’una possible agressió.
SATSE ha reclamat al Govern central mitjançant una Proposició No de Llei mesures reals per acabar d’una vegada amb la violència contra els sanitaris.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Oferir el pregó de les festes de Maó és una oportunitat per donar a conèixer aquesta realitat i per visibilitzar
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca