Ha mort un home presumptament apunyalat en plena llum del dia a Platja d’en Bossa
El succés ha ocorregut poc després de les 16.30 hores i el suposat agressor hauria fugit del lloc dels fets
Al lloc dels fets s'han desplaçat tres avions, dos helicòpters, 2 autobombes i 23 brigadistes
121
L’Institut Balear de la Naturalesa (Ibanat) ha informat aquest dissabte d’un incendi forestal de nivell zero que s’ha declarat a la zona de Sa Talaia, a Sant Antoni de Portmany, a Eivissa.
L’incendi s’ha confirmat a les 15.46 hores del migdia. En aquests moments els mitjans de l’IBANAT estan actuant a la zona. S’hi han desplaçat tres avions, dos helicòpters, 2 autobombes i 23 brigadistes.
#INCENDI En aquests moments els mitjans de l'IBANAT estan actuant a la zona. S'hi han desplaçat tres avions, dos helicòpters, 2 autobombes i 23 brigadistes. pic.twitter.com/Tap2gk53L7
— IB3 Notícies (@IB3noticies) August 22, 2020
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El succés ha ocorregut poc després de les 16.30 hores i el suposat agressor hauria fugit del lloc dels fets
Demanen solidaritat entre els vaixells fondejats perquè deixin gaudir d'aquest fenòmen als qui l'observen des de terra
Després d'encetar-se dimecres a Formentera, aquest dijous ha arribat a Eivissa