Ampli dispositiu policial a l’hospital de Son Espases de Palma per una falsa alarma
S'havia donat avís per la presència d'un home que suposadament portava una arma però finalment la Policia Nacional ho ha descartat

A Sant Mateu, ses Salines, Portinatx i Cala Sant Vicent, encara falten dipòsits com aquest
Amb aquest ja són 18 els dipòsits contra incendis que hi ha instal·lats per tot Eivissa. Forma part d’una iniciativa impulsada per l’Associació de Propietaris Forestals d’Eivissa i aquest, concretament, està ubicat a l’agroturisme de Can Lluc. L’Ibanat assegura, per la seva banda, que encara hi ha zones de l’illa que estan desproveïdes de dipòsits.
Els dipòsits com aquest permeten les avionetes abastir-se d’aigua i actuar molt ràpidament. L’Ibanat informa que tot i la feina feta, encara en queda molta per fer. A Sant Mateu, ses Salines, Portinatx i Cala Sant Vicent, encara falten dipòsits com aquest.
Des de l’Associació han fet una crida a tota la societat eivissenca per continuar endavant amb aquest projecte, a la vegada que agraeixen les facilitats que posen els propietaris, que cedeixen els terrenys gratuïtament. Des de l’Ibanat recomanen als propietaris forestals mantenir en bon estat els seus terrenys per evitar que es cali foc.
S'havia donat avís per la presència d'un home que suposadament portava una arma però finalment la Policia Nacional ho ha descartat
El 'hòlding' empresarial del tenista multiplica gairebé per cinc els guanys el 2023
A Palma hi ha 8 escoletes que tenen el servei externalitzat
La trentena de veïns desallotjats ja han pogut tornar a ca seva