Socis del Club Nàutic del Portitxol s’oposen al projecte de reforma de les instal·lacions
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Es destinaran a persones extutel·lades o amb diagnosi de salut mental
161
L’Institut Balear de l’Habitatge (IBAVI) cedirà 15 habitatges de protecció oficial (HPO) que gestionarà la conselleria d’Afers Socials i Esports amb l’objectiu de adjudicar-les als col·lectius en situació de vulnerabilitat.
Els consellers de Mobilitat i Habitatge, Marc Pons, i d’Afers Socials i Esports, Fina Santiago, han signat aquest dijous el conveni.
Afers Socials gestionarà enguany cinc d’aquests habitatges que es troben a sa Pobla, Es Pil·larí, Es Mercadal i Santa Margalida. 3 són per persones que han estat menors tutel·lats i els altres dos s’adjudicaran a persones amb diagnòstic de salut mental.
Segons ha explicat la consellera, Fina Santiago, són col·lectius que tenen especial dificultat per accedir al mercat de l’habitatge.
Els pisos protegits compten, a més, amb equipaments valorats en 8.000 euros cadasqun.
Santiago ha dit que la seva conselleria gestionarà aquest any 99 places més d’habitatge social per a joves extutel·lats, tal com marca el programa d’emancipació, i que supervisarà a 169 persones amb problemes de salut mental.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació