Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Hi podran accedir els menors de 35 anys amb una residència mínima de 10 anys al municipi
L’IBAVI construirà 12 pisos en règim de lloguer per als joves de Sencelles menors de 35 anys. L’Ajuntament i la Conselleria d’Habitatge han signat avui un conveni per fer-ho possible. Es preveu que les obres comencin durant el primer semestre de l’any que ve. Els pisos s’ubicaran en un solar de 675 metres quadrats, adquirit per l’Ajuntament i que ha cedit al Govern.
La notícia de la construcció dels pisos ha estat ben rebuda pels joves del poble, ja que actualment ho tenen molt complicat per accedir a un habitatge.
Després de la cessió del terreny, ara es redactarà el projecte i es preveu que les obres comencin l’any que ve. L’Ajuntament té en compte obrir aviat una llista perquè s’hi apuntin els joves que hi estiguin interessats.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
La mare de la víctima, la principal acusada, no s'ha presentat a la lectura del veredicte