El partit es disputarà el 22 de setembre a Bintaufa
L’Iberojet Palma serà el convidat de luxe en la presentació de l’Hestia Menorca davant la seva afició. L’equip de Fèlix Alonso viatjarà a Maó per enfrontar-se al conjunt menorquí el proper 22 de setembre. Els dos representants balears a les lligues LEB jugaran a Bintalfa dies abans de l’inici del campionat. Serà la primera vegada que els dos equips es veuran les cares. L’Hestia Menorca començarà la pretemporada el 29 d’agost i té previst viatjar dues vegades a la Península per jugar-hi diferents partits. De moment, l’equip va agafant forma i generant il·lusió.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Un obrer, de 58 anys, ha mort després de patir una parada cardiorespiratòria, segons apunten les primeres informacions
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa