Mor una dona de 67 anys després de ser arrossegada per una barrumbada a Felanitx
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
El Consell de Govern ha aprovat tres mesures relatives al sistema de salut públic
192
El Consell de Govern ha aprovat tres mesures relatives al sistema de salut públic de les Balears. En primer lloc, s’ha autoritzat la licitació del concurs d’idees i redacció del projecte amb intervenció de jurat per al nou Hospital d’Atenció Intermèdia de Llevant, ubicat a Felantix, per un valor estimat de 577.850 euros.. El centre oferirà, entre altres serveis, una àrea assistencial per a malalts crònics, així com consultes ambulatòries.
Salut també destinarà 31 milions d’euros a contractar el servei de teràpies respiratòries domiciliàries per als propers dos anys.
I finalment, s’ha donat llum verda a la contractació de les obres de construcció d’una unitat bàsica de salut a Montuïri.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
A més, s'activa l'avís groc per vent i mala mar
S'avalua els estudiants que s'han format amb el currículum de la LOMLOE