Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

Lídia Carpio és metgessa especialista en medicina esportiva. Ella ens explica què succeeix al cicle menstrual. 28 dies en què el cos de la dona experimenta canvis. Del dia 1 al dia 12 hi ha un augment d’estrògens.
El dia 12-13 la presència de relaxina augmenta el risc de lesions, però, a la vegada, la dona es troba en el seu top de força i velocitat per realitzar canvis de ritme. Del dia 16 al 24, la dona guanya en resistència, però perd força per l’augment de la progesterona.
A partir del dia 24 les dones es troben més inestables emocionalment i fatigades.
Uns símptomes que es fan més intensos a partir del dia 28. Aquest és l’aspecte fisiològic. Però en algunes disciplines com la gimnàstica, en què s’exigeix a l’esportista uns estàndards de pes i greix, algunes dones no tenen la primera menstruació fins a abandonar la pràctica esportiva. Lídia Carpio sentencia: “No tenir la menstruació, no és normal”
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació a l'Hospital Sant Joan de Déu
El conductor del camió ha hagut de ser ingressat a l'hospital en estat greu
Ha finat quan nedava a Cala Blava, a Mallorca