Continua a l’UCI el jove de 17 anys que va patir un accident a la carretera de Bunyola
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor

La segona trobada està programada per a diumenge que ve, al castell de Santa Àgueda, de Ferreries
El programa “La llengua camina”, de l’Institut d’Estudis Baleàrics, ofereix un altre cop noves oportunitats per compartir la llengua catalana.
Les activitats, que tindran lloc a les quatre illes, s’han reprès aquest diumenge amb una excursió pel Camí Vell des Migjorn. Una bona oportunitat per a les persones que volen practicar el català en contextos de socialització.
El nucli urbà des Migjorn marca el punt de trobada de la primera excursió del programa. Una activitat que reprèn un any més l’Institut d’Estudis Baleàrics amb la idea de fomentar l’ús de la llengua catalana a través d’aquestes sortides.
Els senyals han conduït els participants, sota el guiatge de l’expert en botànica, Pere Fraga, a fer un petit viatge per la Menorca més rural. L’excursió ha discorregut per un antic camí de bístia o de ferradura ple de plantes típiques del camp de Menorca. La segona trobada està programada per a diumenge que ve, al castell de Santa Àgueda, de Ferreries.
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull
Socorristes, l'112, Salvament Marítim i cossos i forces de seguretat practiquen els protocols