Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
La població del Pla de Mallorca s'ha gairebé doblat en els anys que fa que el centre de secundària està en marxa
La població del Pla de Mallorca ha augmentat un 42% en els darrers 22 anys. Part de l’impacte el rep l’institut de Sineu, que només en els darrers 4 cursos ha augmentat en 300 estudiants. Aquest curs ja tenen, de moment, 42 matrícules més que l’any passat.
Així i tot, han hagut de renunciar, per posar només un exemple, a 2 dels 3 laboratoris que tenien. I encara no ha bastat: s’han vist abocats a apujar les ràtios al màxim. “A batxillerat només ens cap una cadira més. No podrem tancar la porta”, conta Tomeu Ripoll, cap de secretaria de l’IES Sineu.
L’institut de Sineu està tensat i també ho està l’altre centre de secundària del Pla, el de Porreres. Falten nous centres al Pla de Mallorca, opina el director, Rafel Crespí: “Un de secundària i un de Formació Professional”.
De moment, aquest escenari no està damunt la taula. El que sí que ho està és una ampliació de l’institut sineuer, encara que a mitjà termini, perquè Educació encara n’ha de redactar el projecte.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
La mare de la víctima, la principal acusada, no s'ha presentat a la lectura del veredicte