Investiguen l’aparició de tres cadàvers surant en aigües de les Balears
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu

El projecte guanyador és un vídeo per conscienciar la ciutadania sobre la importància de pagar impostos
L’Institut de Secundària de Son Rullan, a Palma, ha guanyat el concurs nacional per a estudiants de l’Agència Tributària. És un certamen que forma part del programa educatiu d’aquest organisme. Enguany, per primera vegada, s’hi podien presentar projectes audiovisuals i és en aquesta categoria en la qual han guanyat els alumnes palmesans. Ho han fet amb un vídeo per conscienciar la ciutadania sobre la importància de pagar impostos.
Els autors del vídeo són estudiants de segon de Batxillerat i varen fer el projecte en l’assignatura d’Economia. En el vídeo hi surten els propis estudiants i ciutadans anònims a través dels quals es recalca la importància social de pagar impostos.
Fa uns dies, els estudiants viatjaren a Madrid per recollir el diploma de mans del director de l’Agència Tributària.Una experiència que també els motiva a seguir estudiant. De fet, alguns d’ells ja tenen clar que orientaran la seva carrera i el seu futur professional cap el món de l’economia.
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions