El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
S'hi reconeix la col·laboració dels voluntaris de la Fundació i Hauser & Wirth per recuperar i convertir l'illot en un pol d'atracció
A l’illa del Rei del port de Maó s’ha descobert, aquests dijous capvespre, una placa que acredita l’illot com un dels indrets guardonats pel Premi Europeu de Patrimoni/Europa Nostra. Es tracta del reconeixement més prestigiós del continent en l’àmbit patrimonial. Enguany s’hi han premiat trenta projectes dividits en cinc categories. El de l’illa del Rei ha rebut el reconeixement en la categoria de Conservació i Adaptació de Nous Usos.
El guardó destaca la col·laboració entre la Fundació de l’Hospital de l’illa del Rei, que gràcies als voluntaris ha recuperat i transformat en museu l’antic hospital naval de principis del segle XVIII, i la galeria Hauser & Wirth que ha restaurat i reutilitzat jardins i altres antigues dependències annexes per ubicar-hi sales d’exposicions. Una feina conjunta que ha convertit l’illot en un nou pol d’atracció, desestacionalitzador, de Menorca.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Al cementeri de Sant Francesc ja descansen les restes de 27 possibles persones migrants sense nom