Prohens ha acabat llançada pels aires per part del millor equip del món
L’Illes Balears Palma Futsal aterra a Palma encapçalat per José Tirado i Antonio Vadillo. Tot i les hores de viatge, no perden el somriure ni la copa que els acredita com a campions del món.
La primera a felicitar el conjunt palmesà és la presidenta del Govern, Marga Prohens, també els esperava a l’aeroport el batle de Palma, Jaime Martínez, i el president del Consell de Mallorca, Llorenç Galmés. Reconeixement per part de les institucions, que el Palma Futsal ha agraït així: Prohens ha acabat enlairada per part del millor equip del món. Fotografies i autògrafs per al record i camí cap a l’autobús per continuar les celebracions.
Amb la copa intercontinental presidint el viatge, els de Vadillo han iniciat la ruta cap a Son Moix. Ni el brusc canvi de temperatura, ni el jet-lag ni la manca de son han minvat els ànims dels jugadors. Una festa dins l’autobús fins a arribar a casa, al Palau d’Esports de Son Moix, on continuaven les celebracions.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Emergències ha atès 677 telefonades anit passada, de les quals una setantena han estat incidents
Hauria cedit el terreny mentre realitzava obres en una casa
Una quinzena de persones compartiran sopar i companyia amb aquesta iniciativa solidària