Envestida d’un bus de l’EMT de Palma contra un taxi
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
D'aquí a poc s'ampliarà l'horari a les 24 hores del dia
El Consell de Mallorca s’uneix a la celebració de la Setmana Internacional de Persones Sordes, que comença aquest dilluns, amb la tirada d’una banderola a la façana. La institució insular és l’única de les Illes Balears que disposa d’un servei d’intèrprets de llengua de signes, que el darrer any ha fet quasi 2.500 acompanyaments en gestions quotidianes i que ara veu incrementat el seu horari d’atenció.
Fins ara, el servei només s’oferia de dilluns a divendres de les vuit del matí a les vuit del vespre. De moment, ja s’ha ampliat als caps de setmana i s’espera poder-lo oferir prest les 24 hores del dia. L’Associació de Persones Sordes de Mallorca ha aplaudit l’ampliació dels dies i les hores d’atenció.
El servei d’intèrprets compleix enguany vint-i-un anys, i només en els darrers cinc anys ha vist incrementada la seva demanda un 70%.
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
La majoria dels clients són treballadors del sector de la construcció, tot i que ja comencen a arribar els primers turistes